خانه / مقالات ویلچر / قیمت بهترین ویلچر برقی حرفه ای

قیمت بهترین ویلچر برقی حرفه ای

آیا می دانید ویلچر برقی حرفه ای چه ویژگی هایی دارند؟ انواع آن کدام است؟ چه قیمت هایی دارند؟ امکانات و آپشن های ویلچر برقی حرفه ای کاملا متفاوت از ویلچرهای برقی مرسوم می باشد.

تفاوت ویلچر برقی حرفه ای با معمولی

ویلچر برقی مبله میرا - اپتیموس 2

ویلچر دستی

افرادی که به ضایعات نخاعی و یا اختلالات حرکتی دچار هستند، به وسیله ای به نام چرخ دستی و یا ویلچر نیاز دارند. با انتخاب یک ویلچر مناسب، می توان بهبود قابل توجهی در شرایط جسمی و روحیِ افراد کم توان و همچنین ناتوان جسمی بوجود آورید. اگر شما برا مدت محدودی میخواهید از ویلچر استفاده کنید می توانید از اجاره ویلچر استفاده کنید.

در ادامه سعی داریم شما را با انواع ویلچر آشنا کنیم.

ویلچرهای معمولی، جزو اولین و ساده ترین انواع ویلچر بوده و معمولاً وزن کمتری نسبت به ویلچرهای برقی دارند. ویلچرهای ساده برخلاف ویلچرهای برقی، امکانات بخصوصی ندارند. در این نوع ویلچرها، کاربر می بایست به کمک چرخ های بزرگ عقب ویلچر، خود را جابجا کند. ویلچرهای ساده، عمدتاً برای افرادی کاربرد دارند که خودشان توانایی حرکت دادن ویلچر را داشته ولی به دلیل مشکل پیش آمده، نمی توانند بر روی پای خود حرکت کنند. همچنین این نوع ویلچرها، جای کمتری اشغال نموده و سبک تر هستند و حمل و نقل آن ها راحت تر است.

ویلچرهای برقی با باتری قابل شارژ کار میکنند و انواع مختلفی دارد و از امکانات زیادی برخوردار است برای بیمارانی که توان حرکتی کمتری دارند بسیار مناسب است این نوع ویلچرها با یک کنترلر که به مدار ویلچر برقی متصل است حرکت میکنند. ویلچرهای برقی وزن بیشتری دارند و نسبت به ویلچر معمولی سنگین تر هستند، صندلی آن ها مانند صندلی خودرو راحت است و قیمت ویلچر برقی گران تر از ویلچرهای معمولی است.

راهنمای جامع آشنایی با ویلچرها

ویلچر برقی مسافرتی سبک

ویلچرها انواع مختلفی دارند که بسته به حال بیمار باید آن را انتخاب کرد. انواع آن عبارتند از:

  1. ویلچر معمولی
  2. ویلچر برقی مبله
  3. ویلچر برقی پله رو
  4. ویلچر برقی فعال
  5. ویلچر اسپرت
  6. ویلچر حمام
  7. ویلچر تاشو و مسافرتی

سبک ترین انواع ویلچر حرفه ای

ویلچر سبک اکتیو

در این بین برای بیماران خاصی که نیازمند ویلچر سبک و مقاوم هستن هم نمونه هایی طراحی شده که از آن استقبال زیادی شده و این ها هم جزء ویلچرهای پر فروش به شمار می آیند. که انواع آن شامل:

  • ویلچر برقی مسافرتی
  • ویلچر برقی مونوچیر
  • ویلچر برقی یاماها

خرید ویژه ویلچر برقی حرفه ای

ویلچر برقی اتوماتیک هوشمند (25)

با توجه به شرایط جسمانی و وزن بیمار باید برای خرید ویلچر برقی اقدام کنید. قیمت ویلچر برقی با توجه سایز ومدل های مختلف از حدود ۱۳ میلیون تا ۳۵ میلیون میباشد که در فروش های ویژه آفر های مختلف از جمله تخفیف و ارسال رایگان در نظر گرفته میشود.

درباره ی تعمیرکار ویلچر

همچنین ببینید

استفاده از ویلچر های دستی ، فعالیتهای بدنی و سوزاندن کالری

چطور با ویلچر ورزش کنیم و کالری بسوزانیم؟ فعالیت بدنی و چربی سوزی با ویلچر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *