خانه / مقالات ویلچر / آخرین قیمت فروش ویلچر برقی

آخرین قیمت فروش ویلچر برقی

قیمت به روز ویلچر برقی

لیست قیمت انواع ویلچر برقی

قیمت فروش ویلچر برقی در ایران متفاوت بوده و براساس مدل، طرح و ظاهر آن این قیمت ها متغیر بوده است. این سایت نیز بهترین و متنوع ترین ویلچرهای برقی را در قیمت های متفاوت، و با کیفیتی بسیار بالا ارائه می دهد.

مرکز، بورس و فروشگاه ویلچر

ارزانترین ویلچر برقی

معمولا ویلچرهایی که دارای آپشن های پایین تری باشند قیمت آنها نیز ارزان تر می باشد و بلعکس. ویلچرهای برقی نیز علاوه بر تنوع بسیار زیادی که دارند قیمت های متفاوتی دارند.
ویلچرهای آلومینیومی و استیل، دارای قیمتی پایین می باشد. بعنوان مثال ویلچر تمام استیل ساده ALPX مدل ۸۰۹ زیر یک میلیون قیمت دارد.
لحاظ کردن امکانات پیشرفته در ویلچرهای برقی لازم است. زیرا افراد موقعی که از این ویلچر به جای دستی آن استفاده می کنند دوست دارند دارای امکانات منحصر به فرد تری داشته باشد و خود فرد بدون نیاز به شخصی دیگر امورات خود را انجام دهد.

ویلچر برقی ایرانی کارا 103 (1)

ویلچر برقی کامفورت

ویلچرهای برقی کامفورت یکی از بهترین ویلچرهای تاشوی تایوانی است که دارای ویژگی های منحصر بفردی بوده که آن را از دیگر مدلها و طرحها متمایز تر کرده است. این ویژگی ها عبارتند از:

  • زاویه زیر پایی این ویلچر ها قابل تنظیم است
  • دارای دوموتور ۲۰۰ واتی است
  • بدنه این ویلچر ها استیل است
  • قیمت آن مناسب است
  • زیرپایی آن قابلیت جدا شوندگی دارد
  • سرعت این ویلچر ۸٫۵ کیلومتر بر ساعت است
  • دارای ضمانت نامه چند ساله است

ویلچر برقی کامفورت تایوان Comfort

قیمت فروش ویلچر برقی

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم ویلچرهای برقی دارای قیمت های متفاوتی هستند. این وسیله حرکتی پیشرفته و مناسب در بسیاری از شهرهای ایران از جمله تهران به فروش می رسد و دارای کیفیتی بسیار مناسب است.
ویلچرهای برقی در مقایسه با ویلچرهای دستی بسیار مناسب تر و پیشرفته تر بوده و با وجود داشتن آپشن های بسیار زیاد، اکثر مردم علاقه زیادی به خرید این وسیله دارند.

درباره ی تعمیرکار ویلچر

همچنین ببینید

استفاده از ویلچر های دستی ، فعالیتهای بدنی و سوزاندن کالری

چطور با ویلچر ورزش کنیم و کالری بسوزانیم؟ فعالیت بدنی و چربی سوزی با ویلچر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *