خانه / درباره ویلچر / یک فرد معلول چقدر به ویلچر خود وابسته است؟

یک فرد معلول چقدر به ویلچر خود وابسته است؟

تاثیرات ویلچر بر زندیگ معلولین

با سلام خدمت همه دوستان گرامی امروز میخواهیم درباره این موضوع بنویسیم که واقعا یک فرد معلول تا چه میزان به ویلچر خود وابسته است؟

یک فرد کم توان که بدون ویلچر توانایی راه رفتن و عبور و مرور ندارد تا چه حد زندگی خود را به ویلچر وابسته میداند؟

قطعا درک این موضوع که ویلچر جزئی از بدن خیلی از معلولان هست و بدون آن توانایی زندگی برایشان دشوار میشود برای افراد سالم سخت است. اما شاید بتوان این نکته را با مثالهایی ملموس تر عنوان کرد.

قطعا در دهه های گذشته انسان وابستگی به اینترنت و موبایل نداشته اما امروز شرایط متفاوت است. امروزه اکثر آدم ها بدون داشتن موبایل و اینترنت زندگی برایشان از حالت نرمالی که قبلا داشته اند خارج میشود.

شما یا یک تکنولوژی و اسباب راحتی را نباید مدت طولانی داشته باشید و نباید به آن عادت کنید و یا وقتی به آن تکنولوژی و ابزار وابسته شدید زندگی بدون آن برایتان قطعا دشوار میشود.

فکر کنید شما گوشی موبایلتان را جا بگذارید در منزل یا محل کار. اکثر ادم های نسل جدید که ساعت های زیادی را درون موبایلشان سپری میکنند بدون گوشی انگار یک چیزی کم هست و انگار جزئی از بدنشان کم شده یا نیست و احساس راحتی نمیکنند.

این مثال را اگر ضرب در هزار کنیم دقیقا شاید بتوانیم تا به حدودی به درک چگونگی بالا بودن اهمیت ویلچر در زندگی معلولان پی ببریم.

ویلچر برای فرد کم توانی که بدون آن راه رفتن برایش میسر نیست مانند قسمتی از بدن اوست.

وقتی شخص معلول زندگی و راه رفتن با ویلچر را در مدتی تجربه میکند دیگر زندگی بدون آن برایش بسیار دشوار خواهد بود.

اکثر مسئولین مملکتی و کسانی که سمتی در دولت و شهرداری دارند افراد سالم و بدون معلولیت هستند و این افراد درک کاملی نمیتوانند از زندگی یک معلول داشته باشند. مسئولین باید به فکر تمهیداتی برای واردات بهترین نوع ویلچرها با یارانه دولتی باشند.

این مطلب را به گوش مسئولین برسانید و شهرداری ها بدانند که افراد معلول نیز جزئی از جامعه هستند و به اندازه سایر افراد از حق شهروندی برخوردارند و نباید حقوق ایشان پایمال گردد.

شاید با داشتن چند مسئول معلول یا وزارتخانه یا سمتی برای ایشان در نظر گرفتن میتوانستیم بهتر زندگی معلولین را مدیریت کنیم و با صرف وقت و تلاش زندگی همه بر وفق مراد میشد.

برای مشاوره در خرید و فروش انواع ویلچر در فتحی ویلچر در خدمت شما عزیزان هستیم.

درباره ی تعمیرکار ویلچر

همچنین ببینید

خدمات تعمیر ویلچر

خدمات تخصصی تعمیر ویلچر های برقی در ایران

خدمات تعمیر ویلچر تعمیر ویلچر یکی از خدمات ضروری برای معلولین میباشد چرا که ویلچر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *