خانه / خرید ویلچر / واردات انواع ویلچر نو و استوک به ایران با مدل درخواستی

واردات انواع ویلچر نو و استوک به ایران با مدل درخواستی

خرید ویلچر درخواستی

همواره تعداد زیادی ویلچر برای فروش موجود است اما در این میان گاها پیش می آید که افراد سفارش ویلچر خاصی مد نظرشان هست و آن ویلچر را از اینترنت کشورهای دیگر پیدا کرده اند و میخواهند آن را در ایران در اختیار داشته باشند که در این موارد ما در خدمت شما هستیم تا هر نوع ویلچری که نیاز دارید مشخصات و عکس و … را به ما بفرمایید تا در اسرع وقت نسبت به واردات آن به ایران اقدام شود.

فتحی ویلچر در خدمت شماست اگر استوک سالم آن موجود باشد استوک وارد میکنیم و اگر هم بخواهید میتوان نو و کارنکرده را وارد کرد که در هر صورت گاها باید دید استوک آن پیدا میشود یا خیر. اگر استوک پیدا بشود با قیمت و هزینه کمتری میتوان آن را از گمرک وارد کرد اما اگر نو و کارنکرده باشد هزینه آن به طبع بالاتر خواهد رفت.

فروش ویلچر شما

اگر ویلچر اضافی هم دارید و نیازی به آن ندارید میتوانید آن را به با قیمت مناسب به ما بفروشید و با قیمتی توافقی سعی میکنیم آن را از شما خریداری نماییم. در خیلی از موارد معلولان تمایلی به جنس استوک ندارند و میخواهند نو و کارنکرده باشد به هر حال ویلچر برای افراد معلول مانند قسمتی از بدن ایشان به حساب می آید و اگر بتوانند تا جای ممکن برای این وسیله هزینه میکنند که البته به قدرت مالی ایشان نیز بستگی دارد.

همچنین بخوانید : باتری ویلچر

 

خواهشمند است برای اطلاعات بیشتر مدل ویلچر مد نظرتان را به واتسپ یا تلگرام ارسال بفرمایید تا در خدمت شما باشیم و اطلاعات تکمیلی در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد. بدین منظور لینک واتسپ و تلگرام در سمت چپ تمام صفحات سایت قرار داده شده است که با کلیک بر روی آن میتوانید اقدام به پیام دادن فرموده تا در خدمت شما باشیم.

خرید و فروش ویلچر فتحی ویلچر نو و کارکرده و استوک ویلچر واردات فتحی

 

درباره ی تعمیرکار ویلچر

همچنین ببینید

ویلچر برقی

مقاله ای کامل و جامع درباره ویلچر های برقی

ویلچر های برقی ویلچرهای برقی، یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین وسایل حمل و نقل در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *