خانه / تعمیر ویلچر برقی / قیمت ویلچر برقی و هزینه تعمیرات ویلچر

قیمت ویلچر برقی و هزینه تعمیرات ویلچر

قیمت و هزینه تعمیر ویلچر

ضمن عرض سلام خدمت دوستانی که سایت تعمیرات ویلچر فتحی را دنبال می‌کنند در این مطلب قصد دارم خدمت شما توضیحاتی در رابطه با هزینه تعمیرات ویلچر و قیمت انواع ویلچرهای برقی را ارائه کنم.

ارتباط دلار با قیمت ویلچر برقی

متاسفانه با افزایش قیمت دلار و انواع نرخ ارز قیمت ویلچرهای برقی هم به مراتب بالا رفته و متاسفانه شاهد افزایش قیمت بی رویه ای در این زمینه می باشیم.

تولیدات ایران در زمینه ویلچر بسیار محدود بوده و اکثر ویلچر هایی که در بازار موجود است و معلولین کشورمان از آنها استفاده می کنند که خود بنده نیز استفاده کننده ویلچر هستم متاسفانه همگی برندهای خارجی هستند و اکثرا تولید کشورمان نمی باشند که واردات ویلچر هم به شدت متاثر از قیمت دلار و ارز بوده و با بالا رفتن قیمت دلار ، قیمت انواع ویلچر مخصوصاً ویلچرهای برقی نیز بالا خواهد رفت که این امر موجب فشار اقتصادی بر روی معلولین کشورمان خواهد بود.

همچنین بخوانید : مشاوره ویلچر

قیمت ویلچر کارکرده و استوک

از همین رو به اطلاع میرسانم ویلچرهای دست دوم و کارکرده ای که بنده در اختیار داشتنم و همچنین انواع ویلچر های استوک که به فروش می رساندم با افزایش قیمت روبرو شدند اما هزینه تعمیرات را همچنان می توانم پایین گرفته و با همان قیمت های ارزان سابق کار نمایم.

تعمیر و تعویض قطعات ویلچر

متاسفانه اگر ویلچربرقی شما نیاز به قطعات جدید داشته باشد و قطعه مورد نظر شما نیاز به تعویض داشته باشد قطعات ویلچر نیز با افزایش قیمت روبرو شده‌اند اما اگر قطعه مورد نظر فقط نیاز به تعمیر داشته باشد همچنان با همان قیمت سابق قابل تعمیر خواهد بود.

قیمت ویلچر و هزینه تعمیر ویلچربرقی

بنده به عنوان خدمتگزاری کوچک پیشنهاد می کنم برای دریافت قیمت انواع ویلچرهای برقی و معمولی و همچنین جهت برآورد هزینه تعمیرات مورد نظر با بنده در تماس باشید تا بتوانم شما را راهنمایی کرده و در صورت نیاز در خدمت شما معلولین عزیز باشم.

 

درباره ی تعمیرکار ویلچر

همچنین ببینید

خدمات تعمیر ویلچر

خدمات تعمیر و نگهداری ویلچرهای برقی

**خدمات تعمیر و نگهداری ویلچرهای برقی در ایران با فتحی ویلچر** آیا ویلچر برقی شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *