خانه / مقالات ویلچر / قیمت عرضه ویلچر ایستا مکانیکی

قیمت عرضه ویلچر ایستا مکانیکی

قیمت عرضه ویلچر ایستا مکانیکی

آیا میدانید ویلچر ایستا مکانیکی چیست؟ آیا میدانید تفاوت ویلچر ایستا مکانیکی با برقی چیست؟ قیمت ان در بازار کنونی چند است؟

مزیت های استفاده از ویلچر ایستا

ویلچر ایستا لوو سوئیس (2)

ویلچر ایستا یکی از جالب ترین اختراعات بشر بوده است از این لحاظ که هز فرد توان یاب ارزوی این را دارد برای یک بار هم که شده روی پای خود بایستد، با کمک این ویلچر این آرزو را به واقعیت تبدیل کنید.

ویلچر ایستا به شما کمک میکند روی پای خود بایستید مثلا کاربر اگر بخواهد بایستد و منظره ای را تماشا کند به راحتی ویلچر را به حالت ایستا در می آورد و از دیدن منظره لذت میبرد.

یا مثلا کاربر اگر بخواهد وسیله ای را از قفسه بالا بردارد بدون نیاز به کمک شخصی راحت میتواند ویلچر را به حالت ایستا در آورده و شی مورد نظر را بردارد.

مهم ترین تفاوت ویلچر ایستا و بالابر بیمار

ویلچر ایستا Levo مکانیکی..

ویلچر ایستا مکانیکی طوری طراحی شده است که فرد توان یاب با کمک دستان خود ویلچر را به حالت ایستا در می آورد و از دستان خود باید استفاده کند این ویلچر مناسب کسانی است که توان کافی در دستان خود را دارند.

اگر شخص توان کافی برای این کار را نداشته باشد ویلچر ایستا تمام برقی گزینه مناسبی برای او میباشد که تنها با فشردن یک دکمه ویلچر به حالت ایستا در می آید.

بالا بر برقی بیمار وسیله است که بیمار را با آن جابه جا میکنند یا از روی تخت بلند میکنند و روی ویلچر سوار میکنند.

نکاتی در مورد خرید ویلچر ایستا برای بیمار

ویلچر ایستا ایرانی همیار مکانیک کوشا (1).

ویلچر ایستا به طور کلی به سه دسته تقسیم میشود:

  1. ویلچر ایستا مکانیکی
  2. ویلچر ایستا نیمه برقی
  3. ویلچر ایستا تمام برقی

ویلچر ایستا مکانیکی همانطور که گفتیم مناسب افرادی است که توان کافی در دستان خود داشته باشند و با استفاده از دستان خود ویلچر را حرکت دهند و به حالت ایستا در آورند.

ویلچر ایستا نیمه برقی ویلچری است که حرکت رو به جلو آن دستی است و ایستا شدن ان به کمک نیروی برقی است. ویلچر ایستا همیار مکانیک کوشا بهترین این نوع ویلچر است.

ویلچر ایستا تمام برقی یک ویلچر بسیار پیشرفته است که قیمت بالاتری دارد. این نوع ویلچر طوری طراحی شده که  فقط با کنترل آن میتوانید ویلچر را حرکت دهید یا به صورت ایستا در آورید.

قیمت انواع ویلچر ایستا در بازار

ویلچر ایستا

یرای استعلام قیمت انواع ویلچر ایستا کافیست با مشاوران فروش ما در تماس باشید. کارشناسان مجموعه فتحی ویلچر اطلاعات شخص مصرف کننده را گرفته و طبق نیاز فرد بهترین گزینه را برای او انتخاب میکنند.

درباره ی تعمیرکار ویلچر

همچنین ببینید

استفاده از ویلچر های دستی ، فعالیتهای بدنی و سوزاندن کالری

چطور با ویلچر ورزش کنیم و کالری بسوزانیم؟ فعالیت بدنی و چربی سوزی با ویلچر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *