خانه / مقالات ویلچر / قیمت انواع ویلچر ایستا برقی

قیمت انواع ویلچر ایستا برقی

قیمت انواع ویلچر ایستا برقی

نحوه عملکرد ویلچر ایستاعرضه انواع ویلچر ایستا

ویلچر برقی هوشمند تخت شو

قیمت انواع ویلچر ایستا متفاوت است که برند و میزان کیفیت در آنها تاثیر گذار است. ویلچر های ایستا نمونه های پیشرفته تری هستند که به صورت هوشمند عمل می کنند و قیمت آنها از مدل تمام مکانیک و تا برقی  و یا هوشمند متفاوت است و افراد بسته به توان خریدی که دارند می توانند آنها را انتخاب کنند.

قیمت انواع ویلچر ایستا برقی

نحوه عملکرد ویلچر ایستا

نحوه عملکرد ویلچر ایستا ویلچر ایستا با ساختار و طراحی که دارد به صورت خودکار و به کمک باطری کار می کند و فرد می تواند بدون نیاز به کمک  فرد دیگری جابجا شود.

این ویلچر که حرکت رو به جلو دارد به صورت هوشمند است امکان استفاده از دست ها را  برای فرد استفاده کننده فراهم کرده است و فرد می تواند به تنهایی کار خود را انجام بدهد. با استفاده از این ویلچر فرد قدرت ایستادن پیدا می کند که این  نکته بسیار مهم است و سبب شده است که در بازار فروش بالایی داشته باشند.

ویلچر ایستا به صورت مکانیکی، نیمه برقی و تمام برقی قابل مشاهده است که هر یک از آنها از عملکرد خاصی برخوردار هستند. ویلچر مکانیکی که در قسمت های صاف و با حرکت عادی توسط دست حرکت می کند، ویلچر نیمه برقی که از قابلیت بیش تری برخوردار هستند و استفاده از نیروی انسانی یعنی همان دست فرد تا حدودی دخالت دارد و در نمونه های تمام برقی کاملا به صورت خودکار و هوشمند ویلچر حرکت می کند.

این ویلچر برای افرادی که روزانه فعالیت زیاد دارند مناسب است. از مزایای این ویلچر می توان به:

  • جلوگیری از بروز زخم بستر
  • کنترل درد
  • پیشگیری و جلوگیری از گرفتگی عضلات
  • افزایش روحیه بیمار
  • افزایش قدرت بیمار در انجام دادن کار های شخصی خود

عرضه انواع ویلچر ایستا

عرضه انواع ویلچر ایستا عرضه ویلچر ایستا به سراسر کشور صورت می گیرد و این نمونه از ویلچر ها در ایران کمیاب هستند ، اما افراد نگران نباشند و با داشتن کمی صبر و حوصله می توانند آن را خریداری کنند. درواقع ما در این فروشگاه امکان خرید اینترنتی و آنلاین را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا بتوانید از جدید ترین مدل ها و قیمت ها با صرف زمان اندک متوجه شوید و نمونه مورد نظر خود را سفارش بدهید و آن را در زمان اندکی دریافت کنید.

توزیع و عرضه این محصولات به سراسر کشور صورت می گیرد و افراد می توانند آنها را به شیوه و روش های مختلفی خریداری کنند. توزیع و پخش این محصولات به شکل های مختلفی صورت می گیرد که در این زمینه نمایندگی ها و مراکز پخش و توزیع از بهترین و فعال ترین ها بشمار می آیند. علاوه بر محصولات ایرانی نمونه های خارجی آن را در بازار می توان مشاهده کرد که بعضی از افراد هستند که ترجیح می دهند آنها را استفاده کنند.

درباره ی تعمیرکار ویلچر

همچنین ببینید

استفاده از ویلچر های دستی ، فعالیتهای بدنی و سوزاندن کالری

چطور با ویلچر ورزش کنیم و کالری بسوزانیم؟ فعالیت بدنی و چربی سوزی با ویلچر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *