خانه / مقالات ویلچر / فروش انواع ویلچر پله نورد

فروش انواع ویلچر پله نورد

ویلچر پله نورد

فروش ویلچر پله نورد (ویلچر پله رو) در مدل های دستی و برقی به صورت مستقیم و بدون واسطه.

ویلچر پله رو - 5

ویلچر پله نورد یا ویلچر پله رو چیست؟

ویلچر پله نور یا ویلچر پله رو وسیله اس ت که توسط آن می توان افرادی که توانخواه هستند (معلول یا سالمند و یا بیمار) را بتوان از پله های آپارتمان ها و یا محل هایی که ویلچر معمولی را نمی توان از آن بالا برد مورد حمل قرار داد.
این وسایل بسیار به کمک این افراد آماده اند که از انواع ویلچر ایرانی پله رو می توان به ویلچر پله رو اتکا و ویلچر پله رو پایار اشاره نمود.
همچنین ویلچر چینی مدل پله رو با نام ویلچر پله رو dta را می توان یک ویلچر خوب و مناسب دانست.
تصویر زیر یکی از نمونه ای اولیه ویلچر پله رو برقی است که نمونه سهند نیز مشابه آن بود ولی به دلیل سنگین بودن و عدم قابلیت تا شدن و حمل آسان خیلی مورد استقبال قرار نگرفت.

ویلچر پله رو - 4

انواع این ویلچرها کدام است؟

ویلچر پله رو (ویلچر پله نورد) دارای مدل های مختلفی هستند که در مدل های زیر دسته بندی می شوند:

  • ویلچر پله رو دستی
  • ویلچر پله رو برقی

یک مدل ویلچر برقی پله رو هوشمند وجود دارد که به لحاظ کارایی و طراحی کاملا خاص و ویژه است که البته به دلایل مختلفی در ایران موجود نیست اما جهت آشنایی با محصول تصویری از این ویلچر ارائه می دهیم.
ویلچر زیر یک ویلچر برقی پله رو حرفه ای است که در ایران موجود نمی باشد و اگر قصد خرید آن را دارید باید سفارش داده و حدود ۶۰ تا ۹۰ روز برای تحویل آن صبوری کنید بعلاوه پرداخت مبلغ حداقل ۵۰۰ میلیون تومان.

ویلچر پله رو دستی

ویلچر پله رو دستی دارای تنوع زیادی در ایران نیست اما در آینده امیدواریم این تنوع افزایش پیدا کند.
علت هم این است که ویلچر پله رو و اصولا هر وسیله دیگری در حال به روز شدن است و عمدتا با وجود تکنولوژی و با استفاده از نیروی برق قرار است کارها آسان تر شوند به همین علت کمتر به محصولات دستی و مکانیکی خصوصا در چنین مواردی پرداخته می شود.
در ادمه تصویر و فیلم چند نمونه ویلچر له رو دستی را می بینید که البته همه انها در ایران موجود نیستند.
مدل های دستی استفاده سخت تری دارند و باید از نیروی دست های فرد دیگری بهره برده شود و این نیرو نسبتا باید زیاد باشد.

ویلچرهای پله رو دستی در ایران تنوع آن چنانی ندارند و مدلی هم که در ایران است نمی توان آن را یک ویلچر پله رو به معنای واقعی کلمه دانست زیرا ۲ نفر باید آن را بلند و حمل کنند که در تصویر دوم در زیر نشان داده شده است.

ویلچر پله رو دستی ..

ویلچر پله رو برقی

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم امروزه افراد توانخواه و اطرافیانشان به دنبال هرچه آسانتر شدن کارها هستند به همین منظور در مورد ویلچر پله رو نیز بسیاری به دنبال ویلچر پله رو برقی هستند.
ویلچرهای پله رو برقی نیز خود دارای انواع مختلفی هستند اما به طور کلی این ویلچرها از دو سبک برای حرکت در راه پله استفاده می کنند.

  1. جک
  2. تسمه

در هر کدام از این دو دسته مدل های مختلفی در بازارهای جهان یوجود دارد و ما هم سعی کرده ایم تا امکان و با توجه به نیاز و سلیقه مشتری موردی را که برای افراد مناسب است پیشنهاد دهیم.
ویلچر پله رو تسمه ای که در آن از ساختار تسمه نقاله یا چیزی شبیه به تسمه های تانک استفاده شده بیشتر مورد توجه و محبوبیت قرار گرفته اند و سهولت استفاده بیشتری دارند.
همچنین روند بالا رفتن توسط آن به صورت یکنواخت تر و با ضریب امنیت بالاتری از سوی مصرف کننده ها انجام می شود.
مدل های مختلفی از آن وجود دارد که بسیار هم مورد توجه و استقبال قرار گرفته محبوب ترین آن ویلچر پله رو برقی dta و ویلچر پله رو New Fellow است.
نوع دیگری که با استفاده از جک از پله ها بالا و پایین می رود ویلچر پله رو اتکا ایران و ویلچر پله رو اتریشی Sano اتریش است.
بسیاری از مهندسین و کسانی که استاندارد های لوازم برقی توانبخشی را می دهند با این سبک از ویلچرهای پله رو موافق تر هستند.

ویلچر پله رو برقی dta

با توجه به بازخوردی که از مصرف کنندگان گرفتین در هر کدام از دو مدل ویلچر های پله رو جک دار و ویلچرهای پله رو تسمه ای نظرات متفاوتی وجود دارد اما در حالت کلی از ویلچر پله رو تسمه ای بیشتر استقبال می شود زیرا ویلچر با توجه به تسمه هایی که در زیر آن دارد کاملا بر روی راه پله مستقر می شود و دغدغه آنچنانی از بابت تعادل وجود ندارد.
ویلچر پله رو برقی dta یکی از مدل های دوست داشتنی و پر فروش هستند که ساخت کشور چین می باشند و به عنوان یک محصول درجه یک به شمار می روند. (به دلیل کیفیت بالا گاها” آن را ساخت تایوان یا چینی با موتورهای تایوانی یا کره ای نیز می شناسند).
در مدلی که از این محصول وجود دارد چند آپشن اضافه شده است:

  • گیربکس ۳ سرعته
  • صفحه نمایشگر LCD
  • لامپ LED (تامین نور در زمان تاریکی در راه پله)
  • نشیمن و پشتی فایبر گلاس
  • کمربند دوتایی (ضربدری)
  • بسته بندی روی پالت
  • تحمل وزن ۱۶۰ کیلوگرم
  • وزن محصول زیر ۳۰ کیلوگرم
  • باطری لیتیوم
  • تاشو و قابل حمل

در زیر تصاویر این ویلچر را مشاهده می کنید.

ویلچر پله رو (7).

ویلچر پله رو (2)

ویلچر پله رو سهند

این ویلچر نیز در دوره ای محصول خود را عرضه کرد اما به دلیل آنکه محصول بسیار سنگین و غیر قابل حمل بود مورد استقبال قرار نگرفت و اکنون خرید و فروش نمی شود.

ویلچر پله رو برقی ایرانی اتکا

ویلچر پله رو اتکا نیز یک ویلچر ایرانی است که از ساختار جک همانند ویلچر پله رو اتریشی بهره می برد. این محصول کاملا از نمونه آلمانی آن الگوبرداری شده که با طراحی و تولید متخصصین ایرانی نتیجه خروجی آن قابل تقدیر است.
اما به همان علتی که پیش تر عرض شد این نوع ویلچرها کمتر از مدل های تسمه ای مورد استقبال قرار می گیرند و علت هم سرعت پیمایش و ایجاد تعادل همیشگی ویلچر در حالت ۴۵ درجه است.

  • تحمل وزن ۱۲۰ کیلوگرم
  • گیربکس دو حالته اتوماتیک و دستی
  • گیبرکس دو سرعته
  • قابلیت دمونتاژ و حمل آسان
  • دارای استاندارد و تاییدیه های لازم تولید و فروش
  • دارای کمربند

ویلچر پله رو پایار

* فعلا محصول پایار موجود نمی باشد *

این ویلچر ایرانی سعی داشته در تولید خود از نمونه وارداتی آن الگوبرداری و نمونه ایرانی شده آن را تولید نماید. تلاش هایی در این زمینه انجام شده و تعدادی از نیز آن روانه بازار گردیده است.
طبق بازخوردهایی که از مصرف کننده ها گرفته شده میزان رضایتی که انتظار می رفت را شامل نشده و جای برای کار و دقت بیشتر در طراحی و کیفیت محصول وجود دارد.
شرکت فتحی ویلچر از تمامی محصولات با کیفیت تولید داخل نهایت استقبال و پشتیبانی را خواهد کرد اما در حال حاضر این محصول به طور موقت در شرکت بِرسو عرضه نمی شود.

  • تحمل وزن ۹۰ کیلو در تعداد طبقات نامحدود
  • تحمل وزن ۱۰۰ کیلو برای ۱ طبقه
  • تاشو و قابل حمل
  • وزن محصول زیر ۴۰ کیلوگرم
  • نشیمن فایبرگلاس
  • استفاده آسان

* فعلا محصول پایار موجود نمی باشد *

قیمت ویلچر پله رو

قیمت ویلچرهای پله رو به دلیل ماهیت های تولیدشان در نگاه اول کمی بالا جلوه می کنند. اما با توجه به شاختار پیچیده و حساس آن ها این قیمت ها در ایران طبیعی خواهد بود.
اکنون قیمت ویلچرهای پله رو به علت تغییر قیمت در مواد اولیه و نرخ ارز متغیر است که برای این منظور می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

قیمت ویلچر

فروش ویلچر پله رو یا پله نورد

ویلچرهای پله نورد بسیاری از نیازها و ضرورت های افراد توانجو را تامین کرده و تردد را برای خانواده ها و اطرافیاناش میسر نموده است و تحول نسبتا بزرگی در زندگی روزانه آنها ایجاد کرده است.
اکنون فروش ویلچر پله نورد در مدل های مختلف انجام می شود که برخی از این مدل ها بیشتر از سایر مدل ها مورد تایید است.
اگر شما هم قصد خرید ویلچر پله رو را دارید می توانید در ساعات کاری با ما تماس و یا خارج از آن از سایر راه های ارتباطی با ما ارتباط بگیرید.

خرید و فروش آنلاین اینترنتی و مشاوره

درباره ی تعمیرکار ویلچر

همچنین ببینید

استفاده از ویلچر های دستی ، فعالیتهای بدنی و سوزاندن کالری

چطور با ویلچر ورزش کنیم و کالری بسوزانیم؟ فعالیت بدنی و چربی سوزی با ویلچر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *