خانه / مقالات ویلچر / عرضه کننده ویلچر برقی سبک مسافرتی

عرضه کننده ویلچر برقی سبک مسافرتی

عرضه کننده ویلچر برقی سبک مسافرتی

مزایای خرید ویلچر برقی سبک ، قیمت روز ویلچر برقی سبک مسافرتی

ویلچر چیست؟ ویلچر وسیله ای برای جابه جایی افرادی می باشد که خود توانایی حرکت ندارند. ویلچر ها چندین نوع مختلف هستند و کارایی های متفاوتی دارند. یکی از انواع ویلچرها، ویلچر برقی سبک مسافرتی می باشد که بسیار سبک و راحت است و برای مسافرت عالی می باشد. شرکت ما عرضه کننده ی این نوع ویلچر در سطح کشور می باشد و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتری ها عرضه می دارند.

عرضه کننده ویلچر برقی سبک مسافرتی

مزایای خرید ویلچر برقی سبک

مزایای خرید ویلچر برقی سبک ویلچر های برقی سبک همان نوع مسافرتی می باشند که دارای موتور پر قدرت اما سبک می باشند و بدنه ی آلومینیومی زیبا و سبکی دارند. به خوبی جمع می شوند و به راحتی قابلیت جابه جایی و حمل و نقل دارند.

این ویلچر زیبا و کاربردی انواع مختلف دارد از جمله: ویلچر مخصوص حمام و ویلچر لگن دار و توالت می باشد. تمامی ویلچر های ما بسیار سبک و قابلیت جمع شدن راحت دارند و بعد از جمع شدن فضای بسیار کمی می گیرند.

از مشخصات این ویلچر می توان گفت: تشک نشیمن دار اسپیس دار دارند و دارای زیر آرنج و زیر پایی متحرک است. دارای کمربند می باشد. رینگ زیبا و اسپورتی دارد که به زیبایی ویلچر افزوده است.

دو عدد موتور دویست و پنجاه واتی دارد. دارای دو عدد باطری لیتیومی خشابی می باشد. وزنی که می تواند حمل کند حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ کیلو می باشد.

به راحتی باز و بسته می شود و در حال جمع شده بسیار کم جا می گیرد. تشک پشتی آن جیب دارد. وزن آن بسیار کم می باشد و حدود ۲۴ کیلو می باشد.

این ویلچر سبک و کم جا برای مسافرت عالی است و بهترین نوع ویلچر برای سفر کردن به شمار می آید.

برای تهیه ی این ویلچر با کیفیت و خوب بهتر است آن را با برند معتبر و از مکان معتبر خریداری نمایید تا بعدا متضرر نشوید.

قیمت روز ویلچر برقی سبک مسافرتی

قیمت روز ویلچر برقی سبک مسافرتی قیمت ویلچر برقی سبک مسافرتی در مراکز فروش ما بسیار بی نظیر و کمتر از سطح بازار می باشد. به همین دلیل طرفداران لی شماری در تمامی مناطق کشور داریم و صادرات ما به تمامی سطح کشور عزیزمان روزانه به تعداد زیاد انجام می شود.

فروش انواع ویلچر از جمله ویلچر برقی مسافرتی در مراکز ما با کیفیت عالی انجام می شود. برای خرید غیر حضوری بهتر است به سایت ما مراجعه نمایید و با دیدن انواع ویلچر نوع مورد نظر خود را سفارش دهید. اطمینان داشته باشید در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر ارتباط برقرار کنید. کیفیت حرف اول ما است.

درباره ی تعمیرکار ویلچر

همچنین ببینید

استفاده از ویلچر های دستی ، فعالیتهای بدنی و سوزاندن کالری

چطور با ویلچر ورزش کنیم و کالری بسوزانیم؟ فعالیت بدنی و چربی سوزی با ویلچر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *