خانه / مقالات ویلچر / تولید کننده ویلچر برقی و دستی

تولید کننده ویلچر برقی و دستی

تولید کننده ویلچر برقی و دستی

ویلچر برقی ایرانی کارا 103 (1)

تولید کننده ویلچر در دو نوع دستی و برقی هم در ایران و هم در بسیاری از کشورهای خارجی از جمله: آمریکا، فرانسه، آلمان، چین صورت می پذیرد و سعی بر آن شده تنوع بسیاری در این کالا به وجود بیاید تا افراد بر طبق نیاز و سلیقه خود آن را انتخاب نمایند.

ویلچر برقی مبله هوشمند

تولید ویلچر در ایران

ویلچرهایی که در ایران تولید می گردد دارای آپشن های بسیار زیادی بوده است. این نوع کالا در ایران دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و کاملا قابل رقابت با کالای کشورهای دیگر است.
ویلچری که ساخت ایران است دارای قیمتی مناسب می باشد و علاوه بر مقرون به صرفه بودن آن دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و جزء مرغوب ترین کالا به حساب می آید.

ویلچر برقی بتا 25...

تولید کننده ویلچر دستی

ویلچر دستی جزء نوع های اولیه ویلچر به حساب می آید. این وسیله برای افرادی که قادر به راه رفتن نیتند بسیار مناسب است . اما فرد به تنهایی قادر به حرکت آن نبوده و وجود یک کاربر برای حرکت دادن این ویلچرها لازم می باشد.
ویلچرهای دستی بسیار مناسب هستند و به راحتی قابل جابه جایی می باشند. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان ویلچرهای دستی در خاورمیانه است که توانسته بهترین و مناسب ترین نوع از ویلچر را ارائه دهد.

ویلچر دایان تجهیز (1)ویلچر دایان تجهیز (2) ویلچر دایان تجهیز (3) ویلچر دایان تجهیز (4)

ویلچر ایران بهکار

شرکت ایران بکار یکی از باتجربه ترین و موفق ترین برندهای ویلچر سازی در ایران به حساب می آید که توانسته در تمامی زمینه ها و فعالیت های مختلف ویلچرهای مناسبی را تولید نماید از جمله:

  • ویلچر حمامی
  • ویلچر برقی
  • ویلچر دستی
  • ویلچر ارتوپدی
  • ویلچر آلومینیومی
  • ویلچر استاندارد

این شرکت توانسته کار واردات، صادرات و همچنین خرید و فروش انواع  ویلچر را آسان تر نماید و شما عزیزان بدون کمترین دردسر و به صورت خیلی آسان خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

ویلچر دستی ایران بهکار مدل 718

تولید کننده ویلچر برقی

ویلچرهای برقی نیز همانند نوع دستی هم در ایران و هم در کشورهای خارجی تولید می گردد. این نوع ویلچرها دارای قابلیت های پیشرفته تری هستند و افراد به تنهایی قادر به حرکت این وسیله می باشند و نیازی به کاربر دیگری نیست.
این سایت توانسته بهترین و تضمینی ترین ویلچرهای دستی و برقی را ارائه دهد. و شما عزیزان می توانید در کوتاه ترین زمان و بدون هدر دادن وقت، مناسب ترین ویلچر را تهیه و از آن استفاده نمایید.

ویلچر برقی ایرانی کارا 103 (1)

درباره ی تعمیرکار ویلچر

همچنین ببینید

استفاده از ویلچر های دستی ، فعالیتهای بدنی و سوزاندن کالری

چطور با ویلچر ورزش کنیم و کالری بسوزانیم؟ فعالیت بدنی و چربی سوزی با ویلچر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *