خانه / تعمیر ویلچر برقی / تعمیر بورد و قسمت الکترونیکی ویلچر های برقی

تعمیر بورد و قسمت الکترونیکی ویلچر های برقی

تعمیرات بوردهای الکتریکی ویلچرهای برقی

یکی از قسمت هایی که بیش از بقیه در ویلچرهای برقی آسیب میبند بورد قطعات الکترونیکی ویلچر هست. ما در ایران هرچیزی که خراب شد را سریع تعویض نمیکنیم ما مجبوریم تعمیر کنیم تا بتوانیم از پس هزینه های زندگی خود برآییم. تحریم ها و فشار اقتصادی زندگی معلولان را نیز در ایران تحت تاثیر قرار داده است.

از قدیم وسیله های الکتریکی به خراب شدن و آسان خراب شدن معروف بوده و هستند. در این میان اما ویلچرهای برقی کمی حساس تر هستند چرا که یک وسیله الکتریکی خاص میباشند همزمان زندگی یک شخص و راه رفتن و رفت آمد وی به این وسیله گره خورده است از این رو باید با دقت و حساسیت بیشتری به تعمیر این وسیله نقلیه الکتریکی نگاه کرد.

قسمت های الکتریکی ویلچر های برقی به دلایل زیادی نیازه به تعمیر پیدا میکنند. گیربکس و موتور ویلچر که تا حدودی از الکتریکی بودن خارج است و بیشتر مبحث آن فنی و مکانیکی هست.

قسمت های بورد و نمایشگر تا دکمه های ویلچر های برقی بعضا به دلایل فرسودگی ، اتصالی ، آبخوردگی های شدید و سایر دلایلی که ممکن است یک بورد الکتریکی آسیب ببیند نیاز به تعمیرات پیدا میکنند.

اکثر تعمیرکاران ویلچر تمایلی به تعمیر این بوردها ندارند چرا که کاری بس دشوار و حوصله سر بر و سخت هست و ممکن است تمام تلاش های شما بی نتیجه بماند. اما ما در تعمیرات فتحی ویلچر تماس سعمیمان بر این است که شخص معلول علاوه بر مشکلات راه رفتن خود کمتر به مشکلات مالی گرفتار آید و سعی میکنیم که کار را بدون نیاز به تعویض و با تعمیرات بورد انجام برسانیم.

از این رو خواهشمند است برای انجام شدن کارتان با ما تماس بگیرید تا در خدمت شما عزیزان باشیم.

 

 

درباره ی تعمیرکار ویلچر

همچنین ببینید

تعمیر ویلچر

خدمات تعمیر و نگهداری انواع ویلچر

خدمات تعمیر و نگهداری ویلچر در “فتحی ویلچر“، ما به ارائه خدمات تعمیر و نگهداری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *