خانه / تعمیر ویلچر برقی / تعمیرات ویلچر برقی در اسرع وقت در تهران و شهرستان ها

تعمیرات ویلچر برقی در اسرع وقت در تهران و شهرستان ها

تعمیرگاه ویلچر فتحی

همانطور که شما عزیزان در جریان هستید ویلچر برای افراد معلول مانند عضوی از بدن است  چرا که حرکت و تحرک خود را مدیون آن هستند و از این رو برای افراد کم توان جمسی و معلول این وسیله جزو وسایل ضروری است که برای ایشان حیاتی است و در صورت بروز مشکل برای این وسیله خود را درگیر مشکل بزرگی میبینند.

بنابراین در صورت خراب شدن ویلچرشان نیاز دارند که هرچه سریعتر آن را تعمیر کنند. بنده به عنوان یک معلول کاملا با این شرایط آشنا هستم کاملا درک نموده و خودم به عنوان یک معلول تعمیرکننده ویلچر های برقی میباشم.

تعمیرگاه ویلچر در تهران

تهران به عنوان پرجمعیت ترین شهر ایران طبعا بیشترین تعداد معلول ویلچری را هم در میان سایر شهرها دارا میباشد و با وجود خیابان های ناامن که برای معلولین هم جای مناسبی نیستند قطعا نیاز به تعمیرات ویلچر بیش از سایر شهرها خواهد بود . چنانچه شما همشهریان تهرانی ویلچر خود را باید تعمیر میکردید خواهشمند است با بنده تماس بگیرید تا در اسرع وقت خدمتتان برسم و یا به آدرس ایشان برای تعمیرات ویلچر برقی شما حاضر شوم.

تعمیر تخصصی ویلچر برقی

همچنین عزیزانی که در دیگر شهر های کشور عزیزمان ایران هستند و در شهرشان تعمیرات ویلچر نداشتند برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر با بنده تماس بگیرند شاید راه حلی توانستیم پیدا کنیم یا شاید توانستند ویلچرشان را با باربری برای تعمیرات ویلچر ، برای بنده ارسال کنند.

خدمتگزار شما
تعمیرات ویلچر فتحی

021-22716947
09127380148

تعمیر ویلچر برقی

درباره ی تعمیرکار ویلچر

همچنین ببینید

تعمیر ویلچر

خدمات تعمیر و نگهداری انواع ویلچر

خدمات تعمیر و نگهداری ویلچر در “فتحی ویلچر“، ما به ارائه خدمات تعمیر و نگهداری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *